Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

ΣΥΝΟΨΗ- ΤΕΤΡΑΛΟΓΙΑ ΒΑΤΡΑΧΟΜΑΧΙΑΣ -ΘΕΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ- ΘΕΑΤΡΟ- ΑΛΛΗ ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ

                  ΣΥΝΟΨΗ                              
             
               ΝΙΚΟΣ ΚΟΛΕΣΗΣ
     
    ΤΕΤΡΑΛΟΓΙΑ ΒΑΤΡΑΧΟΜΑΧΙΑΣ            

                ΘΕΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ
           ………………
        ΑΛΛΗ ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ

                …….
              
ΘΕΑΤΡΟ
                     …………………….  
 
 ΓΑΡΓΑΛΟΝΙΑ-ΚΑΘΟΔΟΣ ΣΤΟΝ ΑΔΗ
             
              ΒΑΤΡΑΧΟΜΑΧΙΑ
       
            ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΠΟΥΛΙ

              Η ΑΛΛΗ ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ
                       ……….
              ΘΕΑΤΡΟ- ΟΠΕΡΑ - ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ                       1
    


     Επίσης  έγραψα το κωμικό μυθιστόρημα                         
                      ΒΑΤΡΑΧΟΜΑΧΙΑ
                     ………………………….
                   ΑΛΛΗ ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ
                        
                            ΘΕΑΤΡΟ

                 ΑΘΗΝΑ 5ΟΣ  ΑΙΩΝΑΣ Π.Χ


Οι άνδρες είναι οι χαμένοι του Παιχνιδιού,
Το φύλο του κόσμου είναι θηλυκό.

ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ

Εμείς οι γυναίκες κρατάμε την Τύχη του κόσμου
Στα χέρια μας. Οι άνδρες σκέφτονται μόνο
Τον πόλεμο και τον έρωτα.
Μόνο μια μεγάλη ανατροπή μας σώζει
Καιρός είναι να πάρουμε την Εξουσία,
Αρκετά ανεχτήκαμε τους άνδρες.

ΦΑΙΔΡΑ

Μόλις βγήκα από το γυμναστήριο
Κοιτάξτε στητό στήθος και θεϊκό κώλο.
Θέλω να προκαλώ τους άνδρες
Να επιθυμούν να κάνουν τρελό έρωτα μαζί μου.
Φίλες μου
Αρχίστε την Επανάσταση χωρίς Εμένα.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ
2
Αρχίστε την Επανάσταση χωρίς Εμένα.

ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ

Πάνε να ανατρέψουν τη φυσική υπεροχή του άνδρα
Έναντι της γυναίκας.

ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ

Γυναίκες ακόμα δεν καταλάβατε τη δύναμη
Που κρύβει το σγουρό σας Αιδοίο.
Ξυπνήστε –ξυπνήστε
Μπορείτε να βάλετε τους άνδρες στο βρακί σας.

ΝΙΚΗ

Όλες μαζί αλληλέγγυες θα καταφέρουμε το Ακατόρθωτο
Να πάρουμε την Εξουσία από τους άνδρες.

ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ

Μόνο οι γυναίκες μπορούν
Να σταματήσουν τον πόλεμο
Και να επιβάλλουν την Ειρήνη.

ΕΡΑΤΩ

Λέγε τι σκέφτεσαι χωρίς περιστροφές
Είμαστε μαζί σου
Ποια είναι τα σχέδια κατά των ανδρών.

ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ
3
Θέλετε να σταματήσει ο πόλεμος
Και να επιβληθεί οριστική Ειρήνη.

ΦΑΙΔΡΑ

Τι λες τώρα
Άνδρα ακούμε και άνδρα δεν βλέπουμε,
Έχω ξεχάσει πως είναι να κάνεις έρωτα.

ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ

Βρήκα τον τρόπο να υποτάξουμε τους άνδρες
Και να πάρουμε την εξουσία.

ΦΑΙΔΡΑ

Είμαι έτοιμη να θυσιαστώ για τον Αγώνα
Και να πολεμήσω για το δικαιώματα των Γυναικών,
Για τη Γυναικεία Ειρήνη.

ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ

ΑΚΟΥΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ
Μόλις γυρίσουν οι άνδρες από τα μέτωπα του πολέμου
Θα τους τρελάνουμε από τον πολύ Έρωτα,
Το Αχαλίνωτο Πάθος μέχρι τελικής πτώσεως.
Δεν θα μπορούν να πάρουν τα πόδια τους
Θα παραμιλάνε από την πολύ έκσταση.
Θα υποστούν τέτοια αλλαγή μέσα τους
Ώστε δεν θα θέλουν να πολεμήσουν άλλο.
Μαγεμένοι από το μυστήριο του Έρωτα
Θα αλλάξουν γνώμη, ιδέα για τον πόλεμο.
4
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

Ειρήνη – Ειρήνη
Γυναικεία Ειρήνη

ΝΙΚΗ

Σκέφτομαι να φορέσω
Τα πιο προκλητικά ρούχα που έχω
Για να τους τρελάνω όλους.
Ουρά οι εραστές!! Θα τρέχουν από πίσω
Δεν θα ξέρω ποιον να διαλέξω.

ΕΡΑΤΩ

Δεν θα κρύψω τίποτα
Όλα θα είναι διάφανα, φανερά
Θέλω να δουν το καλλίγραμμο κορμί μου.

ΦΑΙΔΡΑ

Θα προτάξω τα στήθη μου ενάντια στον πόλεμο,
Είναι ωραιότερα από της Ωραίας Ελένης,
Και για ανάχωμα θα βάλω το θεϊκό μου κώλο.

ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ

Η Ακρόπολη θα γίνει το Σύμβολο του Αγώνα
Εμείς θα ιδρύσουμε την Ιδανική Πόλη
Όπου θα επικρατεί η Γυναικεία Ειρήνη.
Εμπρός όλες μαζί
Να δώσουμε Όρκο παντοτινής Πίστης και Φιλίας.
5
ΓΟΡΓΙΑΣ

Η Ζωή είναι Ωραία – η Ζωή είναι Ωραία
Με τόσες γυναίκες από γύρω
Που μυαλό για πόλεμο.
Αρκετά πολέμησα φτάνει πια
Ας χαρώ κι εγώ λίγο τον έρωτα,
Τόσο καιρό έχω να δω τη γυναίκα μου
Μου λείπει πολύ- που λείπει πάρα πολύ.

ΕΡΑΤΩ

Πεθαίνω από έρωτα
Αλλά κάνω πως δεν θέλω
Θα τον κάνω να με παρακαλάει γονατιστός!!!

ΦΑΙΔΡΑ

Μη το παρατραβάς
Ο σκοπός μας είναι Άλλος.

ΓΟΡΓΙΑΣ

Τι καπρίτσια είναι αυτά
Πάει να με τρελάνει.
Ερατώ γλυκιά μου έλα στην αγκαλιά μου.

ΕΡΑΤΩ

Δεν θέλω-δεν θέλω
Γοργία μείνε μακριά μου.
Να πας να πολεμήσεις τους εχθρούς,
6
Τώρα με θυμήθηκες
Τι έκανες στον πόλεμο τόσο καιρό.
Μακριά –μακριά
Πρώτα θα συζητήσουμε για την Ειρήνη
Πως θα σταματήσει ο Πόλεμος.

ΓΟΡΓΙΑΣ

Ερατώ γλυκά μου γυναίκα
Μη με βασανίζεις άλλο, έχω ευαισθησίες
Άνθρωπος είμαι, πόσο θα αντέξω.

ΕΡΑΤΩ

Πρώτα θα συζητήσουμε για την Ειρήνη
Πως θα σταματήσει ο Πόλεμος.

ΦΑΙΔΡΑ

Μην κάνεις άλλα νάζια
Θα τιναχτεί το Σχέδιο στον αέρα.
ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΩΤΙΚΗ ΕΚΣΤΑΣΗ
ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ
ΚΑΙ ΟΧΙ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ.

ΓΟΡΓΙΑΣ

Τι πόλεμος κι Ειρήνη και πράσινα άλογα
Έλα γρήγορα να κάνουμε έρωτα.
Δεν αντέχω άλλο
Πως κουνιέσαι με τρελαίνεις
Χάνω τα λογικά μου,
7
Πόσο  σε θέλω-πόσο σε θέλω.

ΕΡΑΤΩ

Υπέροχε Γοργία
Κι εγώ σε θέλω καλέ μου
Αλλά πρώτα να μιλήσουμε για την Ειρήνη.

ΧΟΡΟΣ

Το παρατραβάς
Μην επιμένεις Άλλο.

ΕΡΑΤΩ

Έλα άντρακλά μου, παιδαρά μου
Έλα τώρα που σε θέλω
Τι κάθεσαι και περιμένεις, κουνήσου λίγο.

ΓΟΡΓΙΑΣ

Πω!! Πω θα γίνει χαμός
Έχω τόσο καιρό να κάνω έρωτα.

ΕΡΑΤΩ

Θέλω αργά –αργά
Να μου βγάλεις τα ρούχα
Να το ευχαριστηθούμε.

ΓΟΡΓΙΑΣ
9

Ο βλάκας- ο βλάκας τι έχασα – τι έχασα
Τόσο καιρό πολεμούσα μέσα στο κρύο
Την  παγωνιά, τη ζέστη,
Και άφηνα μόνη τη γυναίκα μου.

ΕΡΑΤΩ

Το καθήκον μου το έκανα
Και με το παραπάνω
Πέφτω ηρωικά μαχόμενη για την Ειρήνη.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

Ειρήνη –Ειρήνη
Γυναικεία Ειρήνη.



Ο θεϊκός Οδυσσέας κι ο πολύτροπος Ελπήνορας έφθασαν  στο λιμάνι του Πειραιά, όπου άφησαν
το καράβι της μυθικής Ιθάκης κάτω από ένα υπόστεγο.
Στο δρόμο για την Αθήνα άκουσαν φωνές και ρώτησαν
Να μάθουν τι συμβαίνει μια παρέα από Αθηναίες.
Η  θεά Αθηνά ήταν μεταμορφωμένη σε μια από αυτές
Απάντησε ευγενικά.
Ελάτε μαζί μας
Εμείς θα σας φιλοξενήσουμε
Μη γυρίζετε μόνοι κι έρημοι στους πέντε δρόμους.
Ευχαριστώ –ευχαριστώ
Είμαι ο πολύφημος Ελπήνορας, ο πολεμιστής  του φωτός,
Και ο πολυμήχανος Οδυσσέας.
Όταν έφθασαν στο σπίτι της Λυσιστράτης ζήτησαν
9
Να συναντήσουν  την πολύτροπη Αθηναία.
Αυτή μόλις άκουσε ποιοι ήταν οι δυο Ξένοι
Βγήκε αμέσως να τους προϋπαντήσει
Λες και γνωρίζονταν από καιρό.

ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ

Περάστε –περάστε
Φθάσατε την κατάλληλη στιγμή.
Έχουμε ανάγκη από Συμμάχους
Για να πετύχουμε –Αυτό- που θέλουμε.

ΕΛΠΗΝΟΡΑΣ

Θέλει και ερώτημα
Είναι ποτέ δυνατόν να αρνηθούμε κάτι σε μια γυναίκα.

ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ

Αυτό λέω στις Αθηναίες
Ακούστε- πήραμε την Εξουσία από τους άνδρες
Οι γυναίκες διοικούν την Αθήνα.

ΕΛΠΗΝΟΡΑΣ

Γιατί οι άνδρες τι κάνουν, αετό πετάνε
Δεν κατάλαβαν τίποτα.

ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ

Λείπουν στον πόλεμο
Πολεμούν χρόνια μακριά μας.
10
Σταδιακά εμείς αναλάβαμε την Εξουσία.

ΕΛΠΗΝΟΡΑΣ

Πω!! Πω αυτό είναι τρομερό
Πρώτη φορά συμβαίνει στην Ιστορία,
Γυναίκες να πάρουν την εξουσία.
Και τι σκοπεύετε να κάνετε
Πως θα αντιμετωπίσετε τους άνδρες.

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ

Προτείνουμε την Ειρήνη
Τη Γυναικεία Ειρήνη.

ΟΔΥΣΣΕΑΣ

Και πως θα το πετύχετε αυτό.
Οι αντίπαλοι θα εκμεταλλευτούν τις διαφορές
Και θα επιτεθούν να κυριεύσουν την Αθήνα.

ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ

Έχουμε Σχέδιο, Γυναικείο Σχέδιο
Το καταστρώσαμε με το γυναικείο μυαλό μας,
Είναι Ανίκητο!!!
Κανείς δεν μπορεί να τα βάλει μαζί μας.

ΕΛΠΗΝΟΡΑΣ

Ακούω –ακούω το Σχέδιο
Είμαι όλος αυτιά
11
Ίσως μπορούμε να βοηθήσουμε.

ΒΕΡΕΝΙΚΗ

Δεν σφάξανε πρρρρτσσς!!!!
Δεν θα σας αποκαλύψουμε τα μυστικά μας
Ούτε που σας ξέρουμε.
Μπορεί να μας προδώσετε στους άνδρες,
Εσείς υποστηρίζεστε μεταξύ σας.



Ο πολύμορφος Αλκιβιάδης, η Ωραία Λυσιστράτη
Ο πολύφημος Κλέωνας και η θεϊκή Κασσάνδρα,
Ήταν καλεσμένοι στο σπίτι του θείου Πλάτωνα,
Για να γιορτάσουν τη Συμφιλίωση Ανδρών κι Γυναικών.

ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ –ΠΡΟΣ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗ

Ποια είναι μαζί σου
Ποια είναι αυτή η θεά.

ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ

Η βασίλισσά μου- η βασίλισσά μου
Ο μεγάλος έρωτας της ζωής μου.

Τότε ο πολύτροπος Κλέωνας ζήτησε σε χορό
Την  Κασσάνδρα κι το ωραίο ζευγάρι άρχισε
Να χορεύει ευτυχισμένο επιβεβαιώνοντας τον έρωτά του.

ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ
12
Πολυμήχανη Λυσιστράτη
Έμαθα πως άλλα έκανες
Όταν έλειπα στον πόλεμο,
Βουίζει η Αθήνα, όλοι για σένα μιλάνε.

ΚΛΕΩΝ

Έφαγε κέρατο ο ωραίος Αλκιβιάδης
Πρέπει να προσέχει από πού περνάει
Μη και χτυπήσει σε καμιά πόρτα.
Φτου-φτου
Μακριά από μένα κι όπου θέλει ας είναι.

ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ

Τι κάνεις Κλέωνα παραμιλάς!!!
Άλλο πάλι κι αυτό.

ΡΑΨΩΔΟΣ

Υπάρχει Άλλος- υπάρχει Άλλος
Προέκυψε ο θεϊκός Οδυσσέας ο βασιλιάς της Ιθάκης.
Μόλις έφθασε στην Αθήνα,
Μένει στο σπίτι της Λυσιστράτης
Είναι φιλοξενούμενός της.

ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ

Οι κακές γλώσσες λένε πως είσαι ήδη Αλλού
Πως φιλοξενείς στο σπίτι σου ένα μυθικό ήρωα.
Θα γίνει η μεγαλύτερη μονομαχία
Που έγινε ποτέ.
Θα συγκρουστώ με τον πολυμήχανο Οδυσσέα
Εάν μάθω πως είσαι η ερωμένη του.
13
ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ

Όταν οι γυναίκες εφάρμοσαν το Σχέδιο του Έρωτα
Κυριάρχησαν τελείως χωρίς καμιά αμφιβολία.
Πλέον δεν αντέχουμε στον πόλεμο
Χάθηκε η βία από μέσα μας
Κι η οργή του πολεμιστή!!
Τρώμε-πίνουμε περνάμε θαυμάσια
Και κάνουμε παθιασμένο έρωτα.
Ε!!! φίλοι ακούστε- ακούστε
Είμαστε φορείς της Γαλαξιακής Ειρήνης

ΒΑΡΒΑΡΟΣ- ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ -ΑΛΛΟΙ

Ήρθα στην πανχρονική πόλη της θεάς Αθηνάς
Να προτείνω την Ειρήνη, τη Συμπαντική Ειρήνη.

ΑΘΗΝΑΙΟΙ

Λέγε τι θέλεις
Οι Αθηναίοι δεν δέχονται βαρβαρικές επιταγές
Είναι Ελεύθεροι Άνθρωποι.

ΒΑΡΒΑΡΟΣ

Όλες μαζί οι γυναίκες της Βαρβαρικής Συμπολιτείας
Ορκίστηκαν να μας τιμωρήσουν
Εάν δεν κάνουμε Ειρήνη.

ΕΞΩΓΗΙΝΟΣ

Μας επέβαλλαν τον εκστατικό Έρωτα
14
Και υποταχτήκαμε πλήρως.
Δεν μπορούμε να πολεμήσουμε άλλο
Είμαστε ανήμποροι.
Πρώτη φορά νιώσαμε τι πάει να πει Αγάπη.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

Ειρήνη – Ειρήνη
Πανχρονική Ειρήνη.

ΧΟΡΟΣ- ΒΑΡΒΑΡΟΙ- ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ- ΑΛΛΟΙ

Δεν θέλουμε άλλο πόλεμο
Θέλουμε Ειρήνη- Ειρήνη.

ΧΟΡΟΣ- ΑΘΗΝΑΙΟΙ

Το –Ίδιο- έγινε και σε Μας
Η Ερωτική μανία άλλαξε τα μυαλά μας
Θέλουμε Ειρήνη κι όχι Πόλεμο.

ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ- ΒΑΡΒΑΡΟΙ –ΑΛΛΟΙ

Ποια είναι η Λυσιστράτη
Ποια είναι αυτή η θεϊκή Γυναίκα
Που σκέφτηκε κάτι τέτοιο.

ΑΘΗΝΑΙΟΙ

Λυσιστράτη- Λυσιστράτη
Ήρθαν οι Βάρβαροι, οι Εξωγήινοι κι οι Άλλοι
Θέλουν να σε μιλήσουν.
15
ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ

Οι γυναίκες έχουν θηλυκό μυαλό
Για αυτό πρέπει να τις ακούτε
Αυτές δημιούργησαν την Ολυμπιακή Ειρήνη.

ΕΞΩΓΗΙΝΟΣ- ΒΑΡΒΑΡΟΙ –ΑΛΛΟΙ

Μετά την ΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
Βλέπουμε τον κόσμο με άλλο μάτι, διαφορετικά.
Είσαι πιο όμορφη και από τη θεά Αφροδίτη,
Εμείς οι ταξιδιώτες του φωτός
Υποκλινόμαστε μπρος στο μεγαλείο σου.
Η Γαλαξιακή Ειρήνη του Πανχρόνου είναι αλήθεια
Ένα αμετάκλητο γεγονός.

 ΡΑΨΩΔΟΣ

Η πολυμήχανος Οδυσσέας κι ο πολύτροπος Ελπήνορας
Εμφανίστηκαν ως –Από Μηχανής Θεοί-
Κι όλοι εκστασιάστηκαν, έμειναν άφωνοι.

ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ

Ο θεϊκός Οδυσσέας παρουσιάστηκε ξαφνικά
Ως –Από Μηχανής Θεός- είναι εκπληκτικό.

ΕΛΠΗΝΟΡΑΣ

Ρε παιδιά εμένα πάντα με ξεχνάτε
Δεν μπορώ να καταλάβω,
Κάνω τα ίδια πράγματα με τον πολύτροπο Οδυσσέα.
16
ΟΔΥΣΣΕΑΣ

Η Δημοκρατία του Πανχρόνου ενέχει το άνοιγμα
Το πέρασμα στις πολλαπλές διαστάσεις.

ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ

Κι οι γυναίκες – οι γυναίκες
Που βάζεις τις γυναίκες
Είναι το Άλλο μισό του κόσμου.

ΟΔΥΣΣΕΑΣ

Το Αρσενικό κι το Θηλυκό γίνονται Ένα
Σε ένα άνοιγμα που είναι το πέρασμα
Στην αιώνια δυνατότητα του Έρωτα
Για δημιουργία, για μια νέα Ζωή.

ΕΛΠΗΝΟΡΑΣ

Ο θεϊκός Οδυσσέας, ο βασιλιάς της αιώνιας επιστροφής
Ο εκφραστής της Δημοκρατίας του μεγάλου χρόνου
Έχει μόνο φίλους κι όχι υπηκόους.
Όλοι είμαστε -Ίδιοι- αν και διαφορετικοί
Παιδιά ενός κόσμου που συνεχώς διαφεύγει
Ενώ αποκαλύπτεται μέσα από το άνοιγμα.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

Αυτή είναι η Δημοκρατία του Πανχρόνου
Αυτή είναι η Ιστορία
17

ΝΙΚΟΣ ΚΟΛΕΣΗΣ