Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Η ΑΛΛΗ ΛΥΣΥΣΤΡΑΤΗ -KΩΜΩΔΙΑ



Η ΑΛΛΗ ΛΥΣΥΣΤΡΑΤΗ

ΑΘΗΝΑ 5ΟΣ ΑΙΩΝΑΣ  Π. Χ


ΕΡΑΤΩ
Τόσο καιρό ανέραστοι
Μόλις μας δουν
Θα τους πιάσει ερωτική μανία.
Ο Έρωτας είναι η ίδια η ζωή
Είμαι ξετρελαμένη
Θέλω άνδρες -τώρα τους θέλω
84





ΓΥΝΑΙΚΑ- Α
Τα σπίτια μας
Έμειναν αφύλαχτα

ΓΥΝΑΊΚΑ- Β
Τα παιδιά
Θέλουν πλύσιμο
Και σιδέρωμα

ΓΥΝΑΙΚΑ- Γ
Γυναίκες, γυναίκες
Τώρα είναι αργά
Για να κάνετε πίσω

ΓΥΝΑΙΚΑ -Δ
Όλες μαζί ενωμένες
Θα νικήσουμε

ΓΥΝΑΙΚΑ- Ε
Ο Έρωτας έρχεται
Και φεύγει
Είναι σαν τα αποδημητικά
Πουλιά

ΧΟΡΟΣ
Μόνο το άνοιγμα του Πανχρόνου
Μπορεί να αλλάξει την Ιστορία

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ
Μόνο το άνοιγμα μπορεί
Να μεταμορφώσει  τον κόσμο

ΓΥΝΑΙΚΑ Α
Οι Ποιητές -Οι Ποιητές
Θα μας σώσουν
Γιατί τους σκοτώνετε
85






ΓΟΡΓΙΑΣ
Η ζωή είναι ωραία
με τόσες γυναίκες από γύρω
Που μυαλό για πόλεμο.
Αρκετά πολέμησα
Ας χαρώ λίγο
Κι εγώ τον έρωτα.
Τόσο καιρό έχω να δω
Τη γυναίκα μου
Μου λείπει πολύ

ΕΡΑΤΩ
Πεθαίνω από Έρωτα
Αλλά κάνω πως δεν θέλω.
Θα κάνω κόλπα
Να με  επιθυμήσει κι άλλο.
Θα τον  κάνω
Να με παρακαλέσει γονατιστός.
Θα μαρτυρήσει
Μέχρι να με καταφέρει.

ΦΑΙΔΡΑ
Μη το παρατραβάς
Ο σκοπός μας είναι Άλλος
Μη κάνεις τη δύσκολη


ΓΟΡΓΙΑΣ
Τι καπρίτσια είναι αυτά
Που κάνει,
Μ’ ανάβουν ακόμα περισσότερο,
Δεν μπορώ να συγκρατηθώ.
Ερατώ έλα γλυκιά μου
Στην αγκαλιά μου
Εγώ που σε πεθύμησα τόσο.
86







ΕΡΑΤΩ
Δεν θέλω -δεν θέλω
Γοργία μείνε μακριά μου
Να πας να πολεμήσεις τους βαρβάρους
Τους εχθρούς

ΓΟΡΓΙΑΣ
Έλα καλή μου
Εγώ που σε νοστάλγησα τόσο.
Εκεί στη μαύρη Ερημιά
Έκανα παρέα  με τους λύκους
Και τις αρκούδες.

ΕΡΑΤΩ
Μακριά -μακριά
Μη με πλησιάζεις
Δεν θέλω.
Πρώτα θα συζητήσουμε
Για την Ειρήνη,
Πως θα σταματήσει ο πόλεμος
Και μετά βλέπουμε

ΓΟΡΓΙΑΣ
Ερατώ – Ερατώ μου
Πόσο σε θέλω  -πόσο σε θέλω
Σε θέλω τρελά απελπισμένα
σε ικετεύω
μη με βασανίζεις άλλο.

ΕΡΑΤΩ
Γενναίε  Γοργία πρώτα να συζητήσουμε
Για την Ειρήνη.
Πρώτα να συζητήσουμε
Για τον Πόλεμο,
πως θα σταματήσει
μην  κάνεις τον ανήξερο
87






ΦΑΙΔΡΑ
Μην είσαι ανόητη
Μην κάνεις άλλα νάζια.
Θα τιναχτεί το σχέδιο στον αέρα.
Μόνο μέσα από την ερωτική έκσταση
Θα καταφέρεις αυτό που θέλεις

ΓΟΡΓΙΑΣ
Ερατώ ψυχή μου
Τι Πόλεμος κι Ειρήνη
Και πράσινα άλογα,
Έλα γρήγορα να κάνουμε Έρωτα
Δεν αντέχω άλλο.
Ξέρεις πόσο
Λαχτάρησα να πιάσω
Τα βυζιά σου.
Αχ!! πως κουνιέσαι
με τρελαίνεις

ΕΡΑΤΩ
Υπέροχε Γοργία
Και εγώ σε θέλω
Καλέ μου,
Αλλά πρώτα
Θέλω να μιλήσουμε
Για την Ειρήνη

ΧΟΡΟΣ
Το παρατραβάς
Μην επιμένεις άλλο

ΕΡΑΤΩ
Έλα άντρακλά μου
Έλα παιδαρά μου Εσύ,
Έλα που σε θέλω
Τι κάθεσαι αποσβολωμένος
88






ΓΟΡΓΙΑΣ
Πω! Πω!
Τι έχει να γίνει
Χαμός κόλαση

ΕΡΑΤΩ
Περίμενε
Μη βιάζεσαι
Θέλω αργά- αργά
Να μου βγάλεις τα ρούχα.

ΓΟΡΓΙΑΣ
Μη με παιδεύεις Άλλο
Δεν κρατιέμαι
Είναι βασανιστικό,
Ότι θέλεις κάνεις.
Ο βλάκας τι έχανα
τόσο καιρό πολεμούσα μέσα στο κρύο
και την παγωνιά

ΕΡΑΤΩ
Έλα να μιλήσουμε
Για την Ειρήνη.
Δεν θέλω
Να αφήσουμε την συζήτηση
Στην μέση.

ΓΟΡΓΙΑΣ
Τώρα θέλω
Να κάνουμε Έρωτα.
Τώρα θέλω
Να ταξιδέψω
Στην άγνωστη Χώρα
του κορμιού σου.
Μετά έχουμε όλο τον καιρό
Να συζητήσουμε
Ότι θέλεις
89





ΕΡΑΤΩ
Το καθήκον μου
Το έκανα
Πέφτω μαχόμενη για την Ειρήνη

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ
Ειρήνη 
Ειρήνη

ΓΟΡΓΙΑΣ – ΕΡΑΤΩ 
Πως είναι δυνατόν
Να καταστραφεί μια πόλη
Που γέννησε  τη Δημοκρατία

ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΖΙ
Η Γαλαξιακή Δημοκρατία
Του Πανχρόνου

ΣΕ ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΗ  ΕΚΣΤΑΣΗ

ΓΟΡΓΙΑΣ
Με τα νάζια που κάνεις
Θα σε κάνω να ξεχάσεις
Το όνομά σου

ΕΡΑΤΩ
Τι έκσταση – τι πάθος
Δεν θα μπορείς να πάρεις
Τα πόδια σου

ΓΟΡΓΙΑΣ
Η αυτοκρατορία της ηδονής
Το απόλυτο του Έρωτα

ΕΡΑΤΩ
Θα περάσεις στη χώρα
Της λησμονιάς και της λήθης
90





Και θα γίνεις  ένας Άλλος.
Ένας άνθρωπος της Ειρήνης
Κι όχι ένα άγριος Πολεμιστής
Που σκέφτεται
Να κάνει μόνο Σεξ

ΧΟΡΟΣ
Το εκστατικό Σεξ
είναι το μετα-Σεξ

ΓΟΡΓΙΑΣ
Νιώθω την ευτυχία του έρωτα
Κάπως έτσι
Πρέπει να είναι  ο Παράδεισος

ΕΡΑΤΩ
Η Νοσταλγία του Παραδείσου
Θα σε πεθαίνει εκεί πάνω
Στα χαρακώματα.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ
Η νοσταλγία του Παραδείσου

ΕΡΑΤΩ
Η Κόλαση κ ο Παράδεισος
Είναι εδώ.
Εμείς τα δημιουργούμε
Βλέπεις τι έχανες τόσο καιρό.

ΓΟΡΓΙΑΣ
Πεθαίνω από Έρωτα
Ω!! θεέ μου τι αβάσταχτη ευτυχία
Είναι Αυτή

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ
Ο Έρωτας κι ο Θάνατος
91






ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ
Όταν οι γυναίκες εφάρμοσαν το σχέδιο του Έρωτα
κυριάρχησαν τελείως.
Δεν αντέχουμε πλέον  στον πόλεμο,
Χάθηκε από μέσα μας η Βία
Και η οργή του πολεμιστή.
Γαλήνεψε η ψυχή.
Ε!! σεις Φίλοι
Είμαστε φορείς της Γαλαξιακής  Ειρήνης.