Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

SYNOPSIS-CLYTEMNESTRA-OPERA

ΣΥΝΟΨΗ Κλυταιμνήστρα ΘΕΑΤΡΟ
         ΝΙΚΟΣ KOLESIS
             ΣΥΝΟΨΗ    
       Κλυταιμνήστρα
           Κύκλοι των Ατρειδών

                 ΤΡΙΛΟΓΙΑ

        Α HADES - ΚΟΛΑΣΗ
              ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ

        Β- CHAOSMOS

        C- μεταθανάτιο ΓΗ


               ΤΗΕΑΤΕ R
1
 
 HADES - ΚΟΛΑΣΗ
      ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ

 ELECRTA- ΟΡΕΣΤΗΣ
ΑΡΓΟΣ

ΗΛΕΚΤΡΑ
Αντιστέκε- αντισταθεί
η βία φέρνει βία
η αναρχική δύναμη   εξουσίας.
Δεν υπάρχουν μεγάλα μυστικά
όλα αποκαλύπτονται στο φως του ήλιου,
υπό το φως της δικαιοσύνης.
Παράνομη εραστές, η μητέρα μου Κλυταιμνήστρα
και τον εραστή της Αίγισθο σκότωσε το νικητή
Τροία, ο πατέρας μου Αγαμέμνονα,
ανίερης εραστές είχαν στήσει ενέδρα.
Η εκδίκηση θα έρθει από τον Ατρέα, ο Ορέστης,
περιπλάνηση εξορία στην ξενιτιά.
Κάτι τρομερό γίνεται είναι μέσα στο παλάτι
φωνές, κραυγές.
Εγώ σφαγή δικά μου παιδιά
Aigisthus- Αίγισθος φύλακες, φύλακες
Όπου και αν είστε, πως είχε χαθεί, αριστερά
φώναξε απεγνωσμένα βασίλισσα Κλυταιμνήστρα.
Ανέντιμη γυναίκα μαζί με τον εραστή σας Αίγισθος
που σκότωσε τον πατέρα μου, τώρα θα πληρώσει το τίμημα
με τη δική σας ζωή, δήλωσε την Ηλέκτρα.
Ο πατέρας σου Αγαμέμνων εν λόγω ψέματα για την αδελφή σας Ιφιγένεια
και θυσιάστηκαν άδικα το παιδί μου.
Είπε ότι ήθελε να παντρευτεί με τη θεία του Αχιλλέα,
2
ξεδιάντροπη έφερε από την Τροία ερωμένη του Κασσάνδρα,
έκαναν δύο παιδιά μαζί.
Ορέστης είμαι η μητέρα σου, που γέννησε,
πόσες φορές ένα νανούρισμα και έκλαψα στο μαξιλάρι σας.
Η μητέρα ποτέ δεν φρόντισε ό, τι έκανα για τους ξένους,
που με ανάγκασε και έφυγα για να πάρει την εξουσία,
με τον εραστή σας Αίγισθος.
Κλυταιμνήστρα όπου οι συνωμότες φώναξε ο Αίγισθος
γύρισε ο Ορέστης, αυξήθηκε τον κόσμο, που βγήκαν στους δρόμους,
θέλουν να πάρουν την εξουσία.
Εδώ μπροστά σας αυτό που βλέπετε,
φύλακες, φύλακες κύκλο τους, δεν είναι να σώσει κανέναν.
Το απέραντο ποτάμι του αίματος δεν έχει τέλος στο παλάτι
των Ατρειδών. Ηλέκτρα, που ορμά γυμνός και   απροστάτευτος σε σπαθιά και δόρατα, το σώμα σας θα γίνει χίλια κομμάτια.

  AIGISTHUS- Κλυταιμνήστρα

Αυτή είναι η μαύρη αγάπη του Αίγισθος
και της Κλυταιμνήστρας, η πιο θανατηφόρα ζευγάρι
στο Άργος και την Ιστορία.
Αυτή είναι η αγάπη των καταραμένων εραστές
που διασκόρπισε ο θάνατος, ο φόβος και το έλεος.
Η Αιώνια απόδραση ήταν η εξορία στη γη του πουθενά
και τίποτα, το πέρασμα στον άλλο κόσμο.
Το νησί της Αιώνιας Επιστροφής έγινε ο τελικός προορισμός,
την προέλευση και την ελπίδα τους.
Το σκοτάδι του Άδη αποκαλύπτει την κόλαση του στο χρόνο.
Οι δύο εραστές πλήρωσαν το τίμημα για ό, τι έκαναν
στο Άργος στον άνδρα της Κλυταιμνήστρας,
3
Αγαμέμνων και τα δύο παιδιά τους, ο Ορέστης
και την Ηλέκτρα, υπήρχαν αδίστακτος τύραννοι.
Πολυμήχανος Οδυσσέας και διαφορετικών εταίρων
έφτασαν στον Άδη, στην Κόλαση του In Time
να μάθουν αν γυρίσει πίσω στη μυθική Ιθάκη,
Ιθάκη του Αιώνια Επιστροφή.
Τα θηρία και τέρατα φωνάζοντας και ουρλιάζοντας
ενώ κατασπάραξαν πολεμάμε ο ένας τον άλλο,
δίνοντας τρομερή μάχες μέχρι θανάτου.
Οι πύλες της κόλασης άνοιξαν διάπλατα και να καταποθούν
οι ψυχές αθλιότητες. Μυριάδες άνθρωποι κρέμονται ανάποδα από ουράνια σκάλες και έπεσε στα φλεγόμενα άβυσσο,
τι είναι ο Θεός, ό, τι δεν είναι στο Θεό και τι μεσολαβεί
μεταξύ τους.
Ποιος σας έστειλε την τρομερή αυτή χώρα
όπου βασιλεύει ο θάνατος, μεταθανάτιο
ρώτησε πολυμήχανος Οδυσσέας.
Ο παράφορος έρωτας είναι η αιτία του κακού
απάντησε θεία Κλυταιμνήστρα,   πιάστηκε στα δίκτυα
δύναμη και αναρροφάται άσχημα.
Αυτό που μου έκανε κανένας θεός ή άνθρωπος μπορεί να συγχωρήσει.
Η τραγική μανία κατέκτησε το μυαλό μου,
πώς να ζήσουν μετά από αυτές τις αποτρόπαιες πράξεις.
Μαύρο σκύλες μου Ερινύες κυνηγούν συνεχώς
θέλουν να εξαφανίσουν, εμείς κάηκαν στην κόλαση
του στο χρόνο.
Ποιος είναι η πατρίδα σας, ποια είναι η καταγωγή σας
ρώτησε πονηρός ο Αίγισθος.
Το ταξίδι δεν τελειώνει ποτέ απάντησε μυθικό Οδυσσέα,
το όνομά μου είναι κανείς
έτσι μου τηλεφωνήσει γνωστούς και φίλους.
4
CHAOSMOS
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Η ΙΕΡΑ ΣΠΑΘΙ

Αυτό το αφιλόξενο μέρος έγινε εξορίας μας,
Αίγισθος άγρια ​​καταστροφή μας βρίσκεται στην κόλαση
του στο χρόνο.
Bad προφητείες του Απόλλωνα έφερε την καταστροφή,
τα μεγάλα δολοφονίες θα μας κυνηγούν μια ζωή.
Έβαψα τα χέρια μου με το αίμα των παιδιών μου,
Είμαι αυτός που σκότωσε τα παιδιά της, πώς να ξεχάσω,
ψυχή μου έγινε πιο μαύρο από το πένθος οf θάνατο.
Όλα κινούνται με ταχύτητα make ζάλη και χάνονται στο χάος,
επανέλθει με την κίνηση του φωτός
έχει πάνω από δισεκατομμύρια των αριθμών και την αριθμητική πράξεις.
Είναι γραμμένο στη γλώσσα του μεγάλου χρόνου,
αμέσως κατανοητό αν και δεν γνωρίζουν τη γλώσσα.
Κλυταιμνήστρα για να πάρει το βιβλίο, θα μας σώσει,
Είναι η οδός διαφυγής στον επάνω κόσμο.
Το βιβλίο του κόσμου φώναξε όλοι μαζί.
Αίγισθος τι κρέμεται από τη ζώνη σας ζητηθεί μυθικό Οδυσσέα,
ένα σπαθί, έχω να κόψει τις πατάτες, τα φρούτα,
τι θέλετε δεν κόβει καθόλου είναι άχρηστο.
Για να δείτε το λίγο πολυμήχανος Οδυσσέας είπε,
Είναι ελαφρύ σαν πούπουλο, νιώθω μια απίστευτη ενέργεια
στο σώμα μου, το σπαθί λαμπερό έγκαυμα που βρήκε μπροστά του,
έχει απίστευτες δυνάμεις, μπορείτε να κατακτήσει τον κόσμο.
Εκτυφλωτικό φως πλημμύρισε χώρο, συγκλόνισε την ύπαρξή μου,
Είμαι ένα άλλο.
5
Το ιερό ξίφος του φωτός πολεμιστές φώναξε όλοι μαζί,
μας κάνει να ανίκητος, με αυτό θα κατακτήσει
για το άνοιγμα, την κυριαρχία της Δημοκρατίας της Big Time.
Καταδικασμένος του In Time είμαι πολυμήχανος Οδυσσέας,
Ο βασιλιάς της Ιθάκης και να κάνει τα ταξίδια των Αιώνια Επιστροφή.

ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ-Κλυταιμνήστρα
ΑΡΓΟΣ σε άλλη εποχή

Οι γυναίκες της Τροίας
είχαμε τα πάντα και έχασε
μας βρήκε μεγάλη συμφορά,
μόνο και έρημο είμαστε σε ξένη,
μακριά από την αγαπημένη μας Τροία.
Ποιος είναι ο νέος μας βασίλισσα
Αναρωτιέμαι εμείς θα εμφανιστεί τυχεροί και θα πέσουν σε καλό πρόσωπο,
ή θα μας εξοντώσει.
Ατυχία Κασσάνδρα
θα ήταν μια πριγκίπισσα και να γίνει ένας σκλάβος.
Θάνατος κατέκτησε την Τροία, αυτοί που διέφυγαν έγιναν δούλοι,
αδικοσκοτωμένα Έλληνες και Τρώες,
στην πολύπαθη κάστρο της Τροίας.
Για μιαν Ελένη έδωσαν τη ζωή τους για τίποτα,
για ένα φάντασμα που αγωνίστηκε, η πραγματική Ελένη
είχε απομείνει ήταν ήδη αλλού.
Ο νικητής της Τροίας εισήλθε θριαμβευτικά στο μυθικό Άργος,
Ο βασιλιάς Αγαμέμνονας έκανε περήφανοι οι Argeioys.
Επέστρεψε νικητής από την Τροία, ο χρόνος για να λάβουν
6

η εξουσία στην πόλη. Οι Έλληνες απέκτησαν πλούτο
και δόξα, στρατιωτική δύναμη, μεγάλωσε τα σύνορα. 
Μικρή Ορέστης θα πάρει εκδίκηση για τον Ατρέα,
το αδίκημα αιτήματα απώλειας αίματος κάθαρση
φώναξε εκστασιασμένο τη μάγισσα Κασσάνδρα,
το παλάτι του βασιλιά μυρίζει θάνατο.
Spun μεγάλο οικόπεδο στην άγρια ​​παγίδα
η οργή της Κλυταιμνήστρας είναι μεγάλη,
δεν ηρέμησε το θηρίο, το τέρας μέσα της ζητά εκδίκηση.

ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ

Η νύχτα της μεγάλης σφαγής
Η νύχτα των μεγάλων προδοσία.

Ένας πολίτης

Έστησαν μια παγίδα στον βασιλιά Αγαμέμνονα
σκοτώσει τον βασιλιά, οι αδίστακτοι δολοφόνοι.

ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ

Μiserable Pierce ολόκληρο το σώμα μου
να σφάζουν σαν να είμαι ένα ζώο
πληγώνουν σπλάχνα μου να πετάξει για τα όρνεα.

ΠΟΛΙΤΗΣ Β

Σφαγή Atreidi, βασιλιά Αγαμέμνονα
ο πορθητής της Τροίας,
Παράνομη εραστές θέλουν να πάρουν την εξουσία.
7
CLYTEMNHSTRA

Πόσες άδικο να σας θυσιάσει την κόρη μου, Ιφιγένεια
για το καλό των Ελλήνων.
Πήρατε το παιδί μέσα από τα χέρια μου
υπάρχει μεγαλύτερο έγκλημα.

ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ

Έκανα για την Ελλάδα, ήταν η θέληση των θεών,
το αίμα μου είναι ρίχνονται γύρω από το όλο το σώμα.
Κλυταιμνήστρα δείχνουν λίγο έλεος, είμαι ο άνθρωπος σας
κάναμε παιδιά μαζί,
τι θα τους πείτε πώς σκότωσε τον πατέρα τους.

CLYTEMNHSTRA

Ξεδιάντροπα   φέρατε μαζί σας
και την ερωμένη σας Κασσάνδρας,
τι ήθελε να σας υποδεχτούν με ανοιχτές αγκάλες.
Με τα χέρια μου σκότωσε το βασιλιά
όπως ο ίδιος σκότωσε την κόρη μας Ιφιγένεια.

ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ

Η γυναίκα μου Κλυταιμνήστρα
δείξει λίγο έλεος, τόσο ήμισυ
γιατί να μην μιλάμε.

CLYTEMNHSTRA

Αίγισθος είναι ο άνθρωπος μου
8
Αίγισθος είναι ο εραστής μου
που πραγματικά στάθηκε δίπλα μου,
μάλλον Αγαμέμνονα, που απουσίαζε στον πόλεμο.
Ο κατακτητής της Τροίας είναι νεκρός
μπροστά στα πόδια μου ανήμπορος να αντιδράσει.
Η ψυχή του ήταν αργή να βγει, ήταν γενναίος πολεμιστής
δεν έκανε φοβούνται τον θάνατο, μόνο μια-δυο φορές, όταν
συνειδητοποίησε ότι το τέλος ήρθε, άρχισε να κλαίει
και επαιτεία για να χαρίσει τη ζωή.


Μεταθανάτιο ΓΗ
Κλυταιμνήστρα

Αίγισθος είμαστε οι πρώτοι λάτρεις του Μεταθανάτιο,
τα πρώτα τους λάτρεις του πένθιμη αγάπη, δημιουργήσαμε
η σχέση μας με το θάνατο των άλλων.
Με πόση νοσταλγία Θυμάμαι όταν φίλησε στα μαλλιά
πρόσωπο, το στόμα, ενώ το χτένισμα στον καθρέφτη,
Στη συνέχεια κάναμε τρελή αγάπη μέχρι θανάτου.
Τώρα, δεν με αγγίζει καν, αποφεύγοντας ακόμη και το κοιτάς.
Κλυταιμνήστρα κοίταξε γύρω σου,
ότι μπορώ να ερωτευτεί ξανά με την πρώτη φορά.
Μόνη και έρημη πέθανε Ελένη ξεχάσει τα πάντα,
Κανένας δεν έμεινε δίπλα της.
Οι άνθρωποι του σκότους έκανε κηδεία
Ωραία Ελένη και έκαψαν το πτώμα της,
κανείς δεν θρήνησαν μυθική Ελένη.
Η γη του μετά το θάνατό του είναι γεμάτη από ψευδαισθήσεις
δίνει την αίσθηση της χαμένης ευτυχίας.
9


Τι να δω ποιος είναι ο νεαρός άνδρας πίσω εκεί κρυμμένο,
γιατί δεν μιλάει τι φοβάται.
Ορέστης, Ορέστης
γύρισε ο γιος μου Ορέστη.
Κλυταιμνήστρα ο γιος σας ζητά εκδίκηση,
ο κύκλος του θανάτου δεν είχε κλείσει ακόμη.
Τώρα ξέρω τι σας περιμένει για μένα, η μόνη μου ελπίδα είναι
θάνατος, ότι έχετε αποθηκεύσει το αγόρι μου, που είχα για νεκρούς
δεν γίνονται μητροκτόνος.
Ίδιος είχε σωθεί από την παγίδα του θανάτου,
μια αόρατη δύναμη βοήθησε να ξεφύγουν από αιμοδιψή Αίγισθος. Ο από μηχανής Θεός με έσωσε από
τα χέρια του τη μητέρα μου.
Αγόρι μου
Δεν κάνουν ότι κάναμε, το κοίταξε ότι καταλήξαμε
σε θηλάζουν με το αίμα της καρδιάς.
Η αιμοδιψής Αίγισθος σκότωσε τον πατέρα μου,
Αγαμέμνων και σφάζονται αδελφή μου Ηλέκτρα.
Μητέρα πώς θα μπορούσε και έκανε τόσες δολοφονίες,
που άντεξε και δολοφονήθηκε με τα χέρια σας,
Ο σύζυγός σας και το παιδί σας.
Αίγισθος δηλητηριώδες φάρμακο, μόνο αυτό θα μας σώσει,
ο θεός των κολασμένων μας προστατεύει.
Ν ΟΤ τόσο γρήγορα όλα τώρα αρχίζουν είπε θεϊκό Οδυσσέα,
Μητέρα τι κάνουν
δυνάμεις κανείς να πεθάνεις,
περιμένετε, περιμένετε γιατί βιάζεται τόσο πολύ.
Αίγισθο και την Κλυταιμνήστρα ήπιε το δηλητήριο μαζί,
Κλυταιμνήστρα πώς να ζήσει, πώς να πεθάνει
Δεν έχω άλλη επιλογή, ο θάνατος είναι η ελευθερία.
Πονηρός ο Αίγισθος με παρασύρει σε δολοφονίες
Είχα καλές προθέσεις.
10
Μόνος που επιλέξατε να με ακολουθήσουν
Τώρα γιατί αρνείστε να κάνετε πίσω
γιατί πενθούν, είναι πολύ αργά πολύ αργά για δάκρυα.
Διαφορετικότητα Αίγισθος
δεν ήμασταν ευτυχείς ούτε αγάπη, ούτε η δύναμη,
όλοι μας άφησε ακόμη και τους εχθρούς μας.
Είμαστε μεταξύ των νεκρών
που επιτεύχθηκε στο τέλος του ταξιδιού.
Για να μείνετε μαζί μέχρι το τέλος, μην εγκαταλείπετε την προσπάθεια,
κανείς δεν ξέρει πού πηγαίνει, όλα είναι ανοιχτά.
Αυτό το φάρμακο θα μας ενώσει μέχρι το τέλος
αργοπεθαίνει δηλητήριο ρέει ήσυχα,
τα φύλλα της ψυχής μυρίζει μεθυστικό.
Δεν ξέρω ποιος πρώτα να θρηνήσουν,
Ο πατέρας μου Αγαμέμνονα, η αδελφή μου Ηλέκτρα,
ή η μητέρα μου Κλυταιμνήστρα που πεθαίνει
τώρα εδώ μπροστά μου.
Κλυταιμνήστρα φαντάσματα θέλουν να μας πνίξουν,
τρέμει ολόκληρο, το στήθος μου να καίνε.
Τα είχε όλα και έχασε, η αγάπη μας ήταν καταραμένος,
καταδικασμένη από τους θεούς και τους ανθρώπους.
Αίγισθος σώμα σας έχει παραμορφωθεί,
φουσκωμένα κοιλιά σας,
αφρούς και αίμα να τρέχει από το στόμα,
είστε χλωμή σαν φάντασμα. Η μιζέρια που πήρε το δρόμο
η οποία δεν έχει επιστροφή.
Τ ο μαύρος κύμα μετά το θάνατό του,
Ακούω τρομπέτες του θανάτου, η εξαϋλώνονται ψυχή,
τέλος του τελικού -το της τυραννίας.
Ι Τ είναι αργά, πολύ αργά χάσαμε το δρόμο, το όνειρο,
πάγωσε, έγινε όπως το ξύλο, κανείς δεν θα βλάψει το σώμα σας
στο νεκρό σώμα σας.
11
Κρατά στα χέρια μου, ο θάνατος μου
μαζί θα φύγουν,   θα σας ακολουθήσει.

Το μαύρο κύκλο του έρωτα και του θανάτου
Αιώνια Επιστροφή,
κανείς δεν μένει ατιμώρητη.


ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η   ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ   του μεγάλου χρόνου
Αυτή είναι η ιστορία
12



ΝΙΚΟΣ KOLESIS