Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

ΘΕΑΤΡΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ


ΘΕΑΤΡΟ ΞΕΝΟΔΟΔΕΙΟ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ



ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 3
ΣΚΗΝΗ 1


ΤΟ ΠΑΡΤΙ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ


Ο ωραίος Άγγελος Σκούρας και η θεϊκή Αγγελική Πέτρου ήταν ανήσυχοι. Είχαν μελετήσει και την τελευταία λεπτομέρεια.
Φοβούνταν μήπως ξέχασαν κάτι και δυσαρεστήσουν τους Ενοίκους
Του Ξενοδοχείου Καλιφόρνια.
49




Ο Άγγελος Σκούρας πήγε στη ρεσεψιόν να ελέγξει
τις κρατήσεις δωματίων.

ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΚΟΥΡΑΣ
Έχουμε απόλυτη πληρότητα
Θα διώχνουμε κόσμο σε λίγο
Είναι εδώ όλο το Χόλιγουντ

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕΤΡΟΥ
Έρχονται άνθρωποι από όλη τη χώρα
Τη Νέα Υόρκη, την Ουάσικτον, τη Βοστώνη
Τη Νέα Ορλεάνη

ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΚΟΥΡΑΣ
Το Σαν Φρανσίσκο, το Σαν Ντιέγκο,
Τη Σάντα Μπάρμπαρα, το Λόνγκ Μπήτσς

ΑΝΤΖΕΛΙΚΑ ΠΈΤΡΟΥ
Η ιστορία του Χόλιγουντ είναι καταγραμμένη
Σε αυτά τα βιβλία.
Ο Ροδόλφο Βαλεντίνο, ο Κλάρκ Γκέημπλ
Η Κρέτα Γκάρμπο, η Ρίτα Χαίηγουορθ
Η Μπέτυ Νταίηβις

ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΚΟΥΡΑΣ
Κι η αγαπημένη μου Μαίρυλιν Μονρόε
Πόσες φορές δεν ονειρεύτηκα
Πως θα ήταν μαζί της

ΑΝΤΖΕΛΑ ΠΕΤΡΟΥ
Μόνο στα όνειρα – μόνο στα όνειρα
Συμβαίνουν αυτά

ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΚΟΥΡΑΣ
Ίσως εμφανιστούν ξαφνικά
Οι αγαπημένοι ήρωες της Άγριας Δύσης
Ο Γουάιτ Έρπ, ο Τζέσε Τζαίημς,
50





Η Καλαμίτυ Τζέην, οι Ντάλτον.
Α!! ξέχασα – είναι καλεσμένος ο Φράνκ Σινάτρα
Θα τραγουδήσει το μάι γουέι κι άλλες επιτυχίες.

ΑΝΤΖΕΛΙΚΑ ΠΕΤΡΟΥ
Τι βλέπω εμφανίστηκαν ήδη
Είναι παρόντες ο Χέμινγουέι , ο Κόνραντ
Ο Φιτζέραλντ, ο Ο’ Νήλ, ο Μύλερ

Ένας ψίθυρος ακούστηκε στο Ξενοδοχείο Καλιφόρνια

ΦΩΝΕΣ
Η Μέριλιν- Η Μέριλιν

Η Μαίρυλιν Μονρόε κατέβηκε τις σκάλες
Απαστράπτουσα μες το λευκό φόρεμα.
Ένα αεράκι φύσηξε απαλά και σήκωσε το φουστάνι ψηλά
Αποκαλύπτοντας το θεϊκό Σώμα , τι φορούσε

Α α α!! Έκαναν όλοι έκπληκτοι

ΕΝΟΙΚΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ
Τι ήταν αυτό θεέ μου
Τι θεϊκό Σώμα- το Κορμί
Δεν φοράει τίποτα από κάτω
Είναι εντελώς γυμνή!!

Η Μαίρυλιν έβαλε τα χέρια και κατέβασε το φόρεμα
Χαμογέλασε ευχαριστημένη που προκάλεσε το θαυμασμό.

ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ- ΓΥΝΑΙΚΑ
Άτιμε έβαλες το χέρι σου
Και σήκωσε ο αέρας το φουστάνι της Μαίρυλιν.
Προκάλεσες πανικό
Σκανταλιάρη είσαι μεγάλο πειραχτήρι.
51







ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ –ΑΝΔΡΑΣ
Ωχ !! άσε τις ζήλιες
Μη δω καμιά γυναίκα
Τι κορμί θεέ μου !!!

ΤΖΑΚ ΛΕΜΟΝ
Το Σώμα- το Κορμί
Εμείς κάναμε τα κορίτσια
Για να βρεθούμε κοντά της
Στο -Μερικοί το προτιμούν Καυτό-.

ΤΟΝΥ ΚΕΡΤΙΣ
Ακόμα δεν την ξεπέρασες!!
Τι εμπειρία
Οι θαυμαστές έτρεχαν από πίσω.
Ένα βράδυ έκανα ερωτική εξομολόγηση
Στην Μαίρυλιν

ΤΖΑΚ ΛΕΜΟΝ
Άτιμε κρυφά από μένα

ΤΟΝΥ ΚΕΡΤΙΣ
Γιατί τι θα έκανες
Θα κρατούσες φανάρι.
Μ’ απέρριψε μ’ ένα φιλί
Ακόμα το νιώθω στα χείλη

Ο Κόσμος του Ξενοδοχείου Καλιφόρνια
Μαίρυλιν – Μαίρυλιν

ΜΑΙΡΥΛΙΝ ΜΟΝΡΟΕ
Για σας παιδιά – τι κάνετε

-γελώντας δήθεν πειραγμένη -

Ποιος μ’ έπιασε τον κώλο
Θα τον σκοτώσω!!! – χαιδεϋτικά-
52





ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΑΝΔΡΑΣ
Το τρελό ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑΚΙ
του Ξενοδοχείου Καλιφόρνια
Ο μεγαλύτερος θαυμαστής σου!!

ΜΑΙΡΥΛΙΝ ΜΟΝΡΟΕ
Θα σε μαλώσω
Κάνεις ζαβολιές επειδή είσαι αόρατος
Πειράζεις τα αθώα κορίτσια!!

ΦΑΝΤΑΣΜΑ – ΓΥΝΑΙΚΑ
Που είσαι αχαίρευτε , ανεπρόκοπε
Πάλι τρέχεις πίσω από την Μέριλιν
Θα φας ξύλο με το σκουπόξυλο

Εμφανίζεται ο Γούντυ Άλλες ο μεγάλος εραστής

ΓΟΥΝΤΥ ΑΛΛΕΝ – ΜΕ ΥΦΟΣ
Τι τρέχει ρε παιδιά
Αφήστε ήσυχη την κοπέλα.
Ω!! θεέ μου Μαίρυλιν
Εσύ είσαι – δεν το πιστεύω.
Ας με τσιμπήσει κάποιος
Να δω ότι δεν ονειρεύομαι.

ΜΑΙΡΥΛΙΝ ΜΟΝΡΟΕ
Θεέ μου ο Γούντυ Άλλεν
Ο μεγαλύτερος εραστής του κόσμου!!
Ο άνδρας των ονείρων μου
Γούντυ
Πόσο ήθελα να σε γνωρίσω

ΓΟΥΝΤΥ ΑΛΛΕΝ – ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΊΣΩ
Μαίρυλιν
Σε μένα μιλάς- σε μένα μιλάς
Σίγουρα δεν κάνεις λάθος
Δεν με μπερδεύεις με κάποιον άλλον
53





ΜΑΙΡΥΛΙΝ ΜΟΝΡΟΕ
Σε σένα μιλάω χαζούλη
Με συνεπαίρνει η αμηχανία σου, η νευρικότητα
Με διεγείρει που είσαι ντροπαλός

ΓΟΥΝΤΥ ΑΛΛΕΝ
Αυτή είναι η Μοίρα μου
Μ’ ερωτεύονται οι πρωταγωνίστριες
Απλώς με βρίσκουν Ακαταμάχητο Εραστή

ΜΑΙΡΥΛΙΝ ΜΟΝΡΟΕ
Πολύ θα ήθελα να έπαιζα την Άνυ Χόλ
Την Ανικανοποίητη Γυναίκα
Που δεν ευχαριστιέται με Τίποτα.
Έτσι νιώθω Ανικανοποίητη
Τίποτα δεν με συναρπάζει πλέον
Επίσης στο Μανχάταν ,
Νέα Υόρκη – Νέα Υόρκη
Μια πανέμορφη πόλη

ΓΟΥΝΤΥ ΑΛΛΕΝ
Αστειεύεσαι!!
Είσαι η πρωταγωνίστρια στην επόμενη ταινία μου
Η Μούσα μου
Ένας τρελός – τρελός εραστής
Και η Ωραία Μαίρυλιν.
Με ονειρεύτηκα δίπλα σου
Στο – Ας κάνουμε Έρωτα-.

ΜΑΙΡΥΛΙΝ ΜΟΝΡΟΕ
Είμαι θανάσιμα ερωτευμένη
Θα κάνουμε έρωτα όλη μέρα

ΓΟΥΝΤΥ ΑΛΛΕΝ
Θεέ μου Μαίρυλιν
Θα τρελαθώ
Θα χάσω τα λογικά μου
54





ΜΑΙΡΥΛΙΝ ΜΟΝΡΟΕ
Μου ραγίζεις την καρδιά
Δεν ξέρω τι να κάνω.
Το άρωμά μου μάγεψε τον κόσμο
Αλλά έχω μάτια μόνο για Σένα.
Ο Μίλερ θα σκάσει από τη ζήλια του
Γούντυ έχω κάτι στα μάτια – πλησιάζει πολύ
Για δες

Ο Γούντι Άλλεν κοιτάζει τα μάτια της Μαίρυλιν
Και μετά φιλιούνται τρυφερά.

ΦΑΝΤΑΣΜΑ –Α
Πονηρέ θα πάρεις το κορίτσι μου
Τη θεϊκή Μαίρυλιν
Μέσα από τα χέρια μου.
Μια ζωή ονειρευόμουν
Να κάνω έρωτα μαζί της

Το ΦΑΝΤΑΣΜΑ ενοχλημένο γαργαλάει τον Γούντυ Άλλεν
Κι αυτός άρχισε να γελάει στα καλά καθούμενα.

ΓΟΥΝΤΥ ΑΛΛΕΝ
Σιγά ρε παιδιά – πως κάνετε έτσι !!
Ποιος άτιμος με γαργαλάει!!
Σταματήστε – σκάσατε από τη ζήλια.

ΜΑΙΡΥΛΙΝ ΜΟΝΡΟΕ
Γούντυ Αγάπη μου
Τι έπαθες

ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΑΝΔΡΑΣ
Αγάπη σου!!! Τώρα θα δεις
Αρχίζει να γαργαλάει τη Μαίρυλιν
Και αυτή ξεκαρδίζεται στα γέλια
55







ΜΑΙΡΥΛΙΝ ΜΟΝΡΟΕ
Έλα Γούντυ σταμάτα
Γούντυ σταμάτα!!
Με τρελαίνεις μ’ αυτά που κάνεις.
Τι χέρια έχεις μαγικά , αόρατα,
Με χαιδεύεις και αναστατώνομαι
Ερεθίζομαι!!

ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΑΝΔΡΑΣ
Αόρατα χέρια!!
Ποιος αυτός ο νευρωτικός εραστής
Ο πιο εκνευριστικός άνθρωπος
Είναι με το ένα πόδι στον τάφο

ΜΑΙΡΥΛΙΝ ΜΟΝΡΟΕ – ΞΕΚΑΡΔΊΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ –
ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ
Γούντυ σταμάτα – σταμάτα
Μ’ έχεις ερεθίσει άγρια.
Θα κάνω έρωτα μαζί σου
Εδώ μπρος σε όλο τον κόσμο,
Σαν να γυρίζουμε ερωτική σκηνή

ΓΟΥΝΤΥ ΑΛΛΕΝ
Μαίρυλιν – Μαίρυλιν
Εγώ ξέρεις – ξέρεις
Πάει χάζεψα – έχασα τα λόγια
Γύρισαν τα μυαλά μου!!!
Ούτε στα πιο τρελά όνειρα
Δεν το φανταζόμουν.
Θεέ μου τι να κάνω!!

Ξαφνικά έπεσε σιωπή μεγάλη
Μόνο ο Γούντυ Άλλεν και η Μαίρυλιν Μονρόε γελούσαν ασταμάτητα.
Ως και το φάντασμα του Ξενοδοχείου Καλιφόρνια
Έπαψε να τους γαργαλάει.

Ένας ψίθυρος ακούστηκα αργά – αργά
Έπειτα πιο δυνατός ώσπου έγινε δυνατή φωνή
56




ΧΟΡΟΣ
Ο μεγάλος Γκάτσμπυ – ο μεγάλος Γκάτσμπυ

ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΓΥΝΑΙΚΑ
Τώρα να δω που θα κρυφτείς
Ήρθε ο Ωραίος Γκάτσμπυ
Ο μεγάλος έρωτας της Ζωής μου.
Θα μαρτυρήσω όλα
Όσα έκανες!!

ΜΑΙΡΥΛΙΝ ΜΟΝΡΟΕ

Ο υπέροχος Γκάτσμπυ
Είναι αλήθεια
Πως από κοντά είναι πιο ωραίος

Κοιτάζει έκπληκτη με το στόμα μισάνοιχτο το γόη του Χόλιγουντ

ΓΟΥΝΤΥ ΑΛΛΕΝ
Μέριλιν – Μέριλιν
Είμαι κι εγώ εδώ
Μη μ’ αγνοείς!!

ΜΕΓΑΛΟΣ ΓΚΑΤΣΜΠΥ
Μέριλιν γλυκιά μου
Ποιος σε πειράζει
Ο Γούντυ Άλλεν !!!
Το παίζει μεγάλος εραστής!!

ΓΟΥΝΤΥ ΑΛΛΕΝ
Μεγάλε Γκάτσμπυ
Ξέρεις εμείς με την Μαίρυλιν
Συζητούσαμε.
Ξέρεις θα κάνουμε μια ταινία μαζί
Λέγαμε για το ρόλο , το σενάριο.
57







ΜΕΓΑΛΟΣ ΓΚΑΤΣΜΠΥ
Κι έβαζες χέρι σε ένα αθώο κορίτσι
Μπροστά σε όλο τον κόσμο,
Πήγες να την ξελογιάσεις.

ΜΑΥΡΥΛΙΝ ΜΟΝΡΟΕ
Υπέροχε Γκάτσμπυ
Δεν το ήθελε
Περνούσα όμορφα
Ξεκαρδίστηκα στα γέλια.

ΤΖΑΙ ΓΚΑΤΣΜΠΥ
Τότε ποιος το έκανε!!

ΦΩΝΕΣ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΩΝ
Το Φάντασμα – Φάντασμα
Του Ξενοδοχείου Καλιφόρνια
Το Πειραχτήρι – το Πειραχτήρι

ΓΕΝΝΑΙΟΣ ΓΚΑΤΣΜΠΥ
Α!! αυτός ο Ερωτύλος
Γυρίζει αόρατος στα δωμάτια
Και πειράζει τα κορίτσια και τις γυναίκες.
Εάν πέσει στα χέρια μου
Θα φαει το ξύλο της χρονιάς!!

ΦΩΝΕΣ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΩΝ
Τραλαλά – τραλαλό
Θα φας το ξύλο της χρονιάς
Εάν κάνεις ζαβολιές

ΓΟΥΝΤΥ ΑΛΛΕΝ – ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΑΜΑΞΙΟΥ
Μέριλιν πήρα καινούργιο αμάξι
Πάμε μια βόλτα για όμορφη συζήτηση

ΜΑΙΡΥΛΙΝ ΜΟΝΡΟΕ
Γούντυ αγαπημένε
58





Άργησες –άργησες
Είναι εδώ ο μεγάλος Γκάτσμπυ
Θα με μαλώσει εάν το μάθει

ΜΑΓΑΛΟΣ ΓΚΑΤΣΜΠΥ-ΤΡΑΓΟΥΔΙ
Αγαπημένη Μαίρυλιν
Είσαι μια θεά – μια μάγισσα
του Χόλιγουντ
Που γύρισε τα μυαλά μου,
Είμαι τρελός για Σένα.
Ο Μάγος έρωτας έκανε το θαύμα
Δίπλα σου ο χρόνος είναι - Ίδιος-
με την Αιωνιότητα.
Ζούμε το πιο ωραίο παραμύθι
Του κόσμου.
Παρακαλάω να μην τελειώσει ποτέ.
Όλοι οι άνδρες σε θέλουν δική τους
Όμως είσαι εδώ στην αγκαλιά μου.

ΜΑΙΡΥΛΙΝ ΜΟΝΡΟΕ - ΤΡΑΓΟΥΔΙ
Ο έρωτας είναι ανίκητος
Μ’ ακούς –μ’ ακούς
Πρώτη φορά νιώθω ελεύθερη
Πεθαίνω για σένα
Χάνομαι στο Λαβύρινθο του έρωτα
Μεγάλε Γκάτσμπυ λες αλήθεια
Δεν σε πιστεύω
Ψεύτη – ψεύτη
Έτσι ξεγελάς τα κορίτσια!!
Μπορεί οι άνδρες να με θέλουν τρελά
Όμως για σένα χτυπάει η καρδιά μου.
Είσαι ο άνδρας των ονείρων μου
Ωραίος σαν άνθρωπος, γενναίος
Σπουδαίος ηθοποιός.

Οι Ένοικοι του Ξενοδοχείου Καλιφόρνια
Χειροκρότησαν θερμά
59





ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ
Ξενοδοχείο Καλιφόρνια
Είναι ένα μαγικό μέρος
Ένα μαγικό μέρος

Ο μεγάλος Γκάτσμπυ έπιασε από το χέρι την Μαίρυλιν Μονρόε και είπε

ΩΡΑΙΟΣ ΓΚΑΤΣΜΠΥ
Πάμε να φύγουμε

ΜΑΙΡΥΛΙΝ ΜΟΝΡΟΕ
Μα περνάμε ωραία εδώ

ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΓΚΑΤΣΜΠΥ
Μάμε σε ένα μέρος φανταστικό
Που ποτέ δεν ονειρεύτηκες.
Άγγελε - Άγγελε

ΜΑΙΡΥΛΙΝ ΜΟΝΡΟΕ
Θα έρθει κι αυτός
Τι θα κάνει

ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΖΑΙ ΓΚΑΤΣΜΠΥ
Οι δυο μας κάνουμε τα περάσματα
Στο άνοιγμα του μεγάλου χρόνου
Θα δεις- θα δεις

ΜΑΙΡΥΛΙΝ ΜΟΝΡΟΕ
Πάντα ονειρευόμουν ένα τέτοιο ταξίδι