Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

ΗΛΕΚΤΡΕΣ -ΘΕΑΤΡΟ


                                     ΝΙΚΟΣ ΚΩΛΕΣΗΣ

                                    

                 
                                    ΤΡΙΛΟΓΙΑ
                            ΤΗΣ
              ΑΙΩΝΙΑΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ



                  ΤΟ ΑΪΔΙΟ          
        
           ΗΛΕΚΤΡΕΣ  

                         

                         ΘΕΑΤΡΟ
                        

                   ΤΟ ΑΙΔΙΟ –ΤΟ ΙΔΙΟ
                 ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ

1


 

                                ΗΛΕΚΤΡΑ Α
                                    ΣΚΗΝΗ 7

ΟΡΕΣΤΗΣ

Ηλέκτρα
Μην πεις
Σε κανέναν Τίποτα

ΗΛΕΚΤΡΑ

Χαρά μου
Θα κάνω
Ότι θέλεις
85 εδώ







ΟΡΈΣΤΗΣ

Πρόσεχε
Μη σε καταλάβουν
Απ’ τη χαρά
Που έχεις

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

Η χαρά
Δεν κρύβεται

ΗΛΕΚΤΡΑ

Ο Αίγισθος λείπει
Η μάνα μας
Είναι μόνη
Μέσα στο παλάτι

ΟΡΕΣΤΗΣ

Έρχεται ο Παιδαγωγός

ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ

Δεν είναι ώρα
Για χαρές
Και πανηγύρια
Αλλά για δράση

ΟΡΕΣΤΗΣ

Δεν κατάλαβαν
Τίποτα
Μ’ έχουν
Για πεθαμένο
86 εδώ






ΗΛΕΚΤΡΑ

Ποιος είναι Αυτός

ΟΡΕΣΤΗΣ

Σ’ αυτόν
με παρέδωσες μικρό
Και μ’ έσωσε

ΗΛΕΚΤΡΑ

Είναι ο Σωτήρας μας
Αδερφός
Και πατέρας μας

ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ

Έκανα αυτό
Που έπρεπε
Να κάνω

ΧΟΡΟΣ

Μαύρα σύννεφα
Σκέπασαν το παλάτι
Του Άργους
Έρχεται μπόρα

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ- ΧΟΡΟΣ 

Ξαμολήθηκαν
Οι Ερινύες

ΧΟΡΟΣ
87 εδώ







Έρχεται η εκδίκηση
Τ’ Ατρείδη
Απ’ τον Ορέστη

ΧΟΡΟΣ

Σε λίγο όλα
Θα έχουν τελειώσει
Θα έχουν εξαφανιστεί

ΗΛΕΚΤΡΑ

Έρχεται
Το αναπόφευκτο
Τέλος του Τέλους

ΧΟΡΌΣ

Το άνοιγμα
Εαρινή Ισημερία
Ανάμεσα
Σε ζωή και θάνατο

ΗΛΕΚΤΡΑ

Δεν ξέρω
Που είναι ο Αίγισθος
Που είναι οι φρουροί
Πρέπει να προσέχω

ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑ

Αλίμονο
Θέλει μα με σφάξει
Η κόρη μου
88 εδώ







Χωρίς καμιά Ντροπή
Χωρίς κανένα Δισταγμό.
Αίγισθε, Αίγισθε
Που είσαι
Που χάθηκαν οι φρουροί
Θεέ μου
Πεθαίνω
Ολομόναχη
Χτυπημένη
Απ’ το σπλάχνο μου.

ΗΛΕΚΤΡΑ

Άτιμη γυναίκα
Ξέχασες τι έκανες
Στον πατέρα μου.
Ξέχασες
Που σε παρακαλούσε
Να του σώσεις τη ζωή

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ- ΧΟΡΟΣ

Η μάνα
Είναι μάνα

ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑ

Ορέστη
Αγόρι μου
Μάνα σου
Είμαι.
Μονάκριβέ μου
Εγώ σε γέννησα
Και σε βύζαξα.
Σε κανέναν
89 εδώ







Δεν ταιριάζει
Τέτοιος θάνατος.
Χαρά μου
Θέλω να ζήσω
Άνθρωπος είμαι.
Φρουροί
Που είναι οι φρουροί
Αίγισθε, Αίγισθε

ΧΟΡΟΣ

Μόνοι
Οδηγούμαστε
Στο θάνατο

ΟΡΕΣΤΗΣ

Σκότωσες
Τον πατέρα μου
Μαζί με τον εραστή σου
Άθλια μ’ εξόρισες
Στα ξένα
Μόνος γύριζα
Χωρίς πατρίδα
Μακριά από φίλους
Κι αδερφούς

ΧΟΡΟΣ

Αυτή η μέρα
Είναι ατελείωτη

ΧΟΡΟΣ
90 εδώ









Σκότος φοβερό
Φόβος και τρόμος

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ- ΧΟΡΟΣ

Ιδού οι νικητές
Ιδού οι νικητές

ΧΟΡΟΣ

Μεσα στο άνοιγμα
Του μεταθανάτου

( Ο Αίγισθος κι η Κλυταιμνήστρα
μαζί με τους φρουρούς βγαίνουν
έξω απ’ το παλάτι μέσα στο αίμα)

ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑ

Αχ !! η δόλια
Πως θα μαζέψω
Τα κομμάτια μου
Πως θα γιατρέψω
Την ψυχή μου.
Αχ!! παιδιά μου
Ασάλευτα και παγωμένα
Είσαστε κάτω στο πάτωμα
Μέσα στο μαύρο δίχτυ
Του θανάτου.
Η μυσαρή
Τι πήγα κι έκανα
Σκότωσα τα παιδιά μου.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ- ΧΟΡΟΣ
91 εδώ








Ιδού
Η Παιδοκτόνος

ΑΙΓΙΣΘΟΣ

Ή αυτοί , Ή εμείς
Κλυταιμνήστρα
Δεν σου πάνε
Τα Μοιρολόγια.
Όχι άλλα δάκρυα
Για τον Ορέστη
Και την Ηλέκτρα.
Αυτοί ήθελαν
Να μας σκοτώσουν.

ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑ

Με τύφλωσε το πάθος
Η τραγική μανία
Αχ! θεοί
Πως έκανα
Κάτι τέτοιο.
Τώρα θα έχω
Το Ίδιο τέλος
Άγριος θάνατος
με περιμένει.
Πως έσφαξα
Τα παιδιά μου
Εγώ η μαύρη Η σκύλα
Πως κατασπάραξα
Τις σάρκες τους
 

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ-ΧΟΡΟΣ
92 εδώ








Ιδού
Η παιδοκτόνος

ΑΙΓΙΣΘΟΣ

Σκοτώθηκαν όλοι
Ο Ορέστης , η Ηλέκτρα
Ο Πυλάδης , ο Παιδαγωγός
Πέθαναν οι συνωμότες.
Ήθελαν να μας ανατρέψουν
πως αλλιώς
θα κρατηθούμε
στην εξουσία
Μόνο με βία
Και νοθεία.
Όσοι αντιστέκονται
Πεθαίνουν.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ- ΧΟΡΟΣ

Ιδού
ο ΤΥΡΑΝΝΟΣ

ΧΟΡΟΣ

Ίσως η Τυραννία
Να μην πέσει Ποτέ

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

Το φως το άκτιστο
Του κόσμου

ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑ
93 εδώ








Μια αδυσώπητη γαλήνη
με κυρίευσε
το φονικό ημέρεψε
την ψυχή μου.
Πόσο λίγο
Έζησαν τα παιδιά μου
δεν χάρηκαν τίποτα
Μια ζωή
Μ’ εχθρεύονταν.
Τώρα οι νεκροθάφτες
Τα οδηγούν
Στον τάφο τους.
Που να βρω
Τη χαρά μου
Δεν υπάρχει
Ελπίδα καμία.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ-ΧΟΡΟΣ

Ορέστη
Απ’ το Άργος
Ηλέκτρα
Απ’ το Άργος

ΑΙΓΙΣΘΟΣ

Κανείς
Δεν αντιστέκεται
Στην εξουσία.
Είναι αμείλιχτη
Δεν χαρίζεται
Σε κανέναν.
Τα παιδιά  του Αγαμέμνονα
Διάλεξαν το θάνατο
94 εδώ








Που ήθελαν
Διάλεξαν τη ζωή
Που ήθελαν

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ- ΧΟΡΟΣ

Ιδού
Ο ΤΥΡΑΝΝΟΣ


                          ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ


ΡΑΨΩΔΟΣ

ΟΙ Ορφικοί κύκλοι
Φανερώνουν
Την Αιώνια Ζωή.
Η εφτάχορδη λύρα
Του Φοίβου
Παίζει το τραγούδι
Του έρωτα
Και του θανάτου.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ-ΧΟΡΟΣ

Έρχεται
Η εξορία
Του μεταθανάτου

ΗΛΕΚΤΡΑ Α – μια οπτασία μεταθανάτου-

Ερχόμαστε
Απ’ το άνοιγμα
Πέρα απ’ την
Αταξία και την τάξη
95 εδώ






Του Χάοσμου.
Πυρφόροι
Αγνοώντας
Το θάνατο.

ΗΛΕΚΤΡΑ Β

Πυρφόροι
Ενός φωτός
Που δείχνει
Το άνοιγμα
Καθώς διατρέχει
Την Ιστορία.

ΗΛΕΚΤΡΕΣ ΜΑΖΙ…………………..

Το Μυστήριο
Της κάθαρσης
Είναι Άγνωστο.
Το φως διατρέχει
Τα σκοτάδια
Της Τυραννίας……………………….

ΧΟΡΟΣ

Έρχεται
Η πλανητική
Μεταπολιτική


ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ-ΧΟΡΟΣ 

Τα σκοτάδια
Της Τυραννίας
96 εδώ








ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ……………………………

Είναι αλήθεια
Πως νικήθηκε
Η Τυραννία……………………………..

ΧΟΡΟΣ

Πολεμιστές
Του φωτός

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ-ΧΟΡΟΣ ……………………

Είναι αλήθεια
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΤΟΥ ΠΑΝΧΡΌΝΟΥ…………………..



                          
                             ΗΛΕΚΤΡΑ Β
                                ΣΚΗΝΗ 8  ……………………. 


ΧΟΡΟΣ

Ο μεγάλος βασιλιάς
Ο Αγαμέμνονας
Εκλιπαρούσε τη γυναίκα του
Και τον εραστής της
Τον Αίγισθο
Να μην τον σκοτώσουν,
Όταν αιμόφυρτος σερνόταν
Απ’ τα χτυπήματα.
Αυτός ο ατρόμητος πολεμιστής
Ο γενναίος πορθητής της Τροίας.
97 εδώ






Αυτή σαν ύαινα
Τον κατασπάραξε
Βγάζοντας αφρούς
Απ’ το στόμα.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ- ΧΟΡΟΣ

Η σφαγή του Αγαμέμνονα

ΗΛΕΚΤΡΑ

Προδοσία
Έγινε μεγάλη
Προδοσία
Από πού  Ξεφύτρωσαν
Τόσοι φρουροί.
Αχ!! αλίμονο
Θα με κάνουν
Κομματάκια.

Όχι μη με σφάξετε
Μάνα
Μάνα μου
Τρομερή Κλυταιμνήστρα
Λυπήσουμε
Μια μυσαρή Παιδοκτόνος
Θα είσαι
Κι όλοι
Θα σε αποστρέφονται.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ- ΧΟΡΟΣ

Η σφαγή της Ηλέκτρας

ΗΛΕΚΤΡΑ
98 εδώ







Μάνα
Μάνα μου
Δεν έχεις καρδιά
Μεγάλο κακό κάνεις.
Οι μαύρες οι σκύλες
Οι Ερινύες θα σε καταδιώκουν
Σ’ όλη σου τη ζωή.
Αλίμονο
Το Ίδιο τέλος
με τον πατέρα μου
Θα έχω.

ΧΟΡΟΣ

Όχι άλλα δάκρια
Ηλέκτρα
Όχι άλλα δάκρια

ΗΛΕΚΤΡΑ

Ο Ίδιος θάνατος
Το Ίδιο τέλος
Πατέρας, γιος και κόρη.
Αχ!! Μοίρα
Μοίρα μου
Το φόνο με φόνο
Επιβραβεύεις.
Ορέστη
Ορέστη μου
Που είσαι να δεις
Πως σφάζουν την αδερφή σου.
Η μάνα
Που με γέννησε
99 εδώ









Και με μεγάλωσε
με σκοτώνει ανελέητη
Χωρίς αιδώ , Χωρίς φόβο.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ-ΧΟΡΟΣ

Όχι άλλα δάκρια
Όχι άλλα Μοιρολόγια

ΟΡΕΣΤΗΣ -  μια οπτασία ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΟΥ-

Ηλέκτρα
Ηλέκτρα μου
Οι άδικες Προφητείες
Του Απόλλωνα
Μας έσπρωξαν στο θάνατο.
Να τώρα πλανώμενος
Επέστρεψα  στο παρελθόν
 Του μέλλοντος,
Γυρίζοντας
Από πόλη σε πόλη
Αόρατη σκιά.


ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ- ΧΟΡΟΣ

Ο Θάνατος
Ο Θάνατος
Ο Μεταθάνατος  

ΗΛΕΚΤΡΑ

Αλίμονο ζω
Από θρήνο σε θρήνο
Μόνη μέσα
Στο Άργος.
100 εδώ






ΧΟΡΟΣ

Το Αιώνιο παράπονο
Της Ηλέκτρας

ΟΡΕΣΤΗΣ -  οπτασία –

Αγαπημένη μου
Ηλέκτρα
Πόσο καρτερικά
Δέχτηκες το θάνατο,
Λες και το περίμενες
Λες και ήσουν έτοιμη
Από καιρό.
Μόνη έσκυψες το κεφάλι
Να σε σφάξουν
Όμως την τελευταία στιγμή
Δεν άντεξες
Κι όρμησες πάνω της
Παρακαλώντας  τη μάνα μας
Να μη σε σκοτώσει
Εσένα το σπλάχνο της.
Πόσο άδικα
Σε κατασπάραξαν οι φρουροί.

ΧΟΡΟΣ

Ο φόνος είναι φόνος
Μια φρικτή πράξη.
Η κορύφωση του δράματος.


ΗΛΕΚΤΡΑ – μια οπτασία –

Μας σκότωσε η μάνα μας
101 εδώ







Εμένα και τον Ορέστη
με τα Ίδια της τα χέρια.
Βάφτηκε ολόκληρη
με το αίμα
Των παιδιών της.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ- ΧΟΡΟΣ

Ιδού
Η μυσαρή Παιδοκτόνος

ΟΡΕΣΤΗΣ – μια οπτασία -

Ηλέκτρα
Μη δειλιάζεις ποτέ
Μείνε μια ανυπόταχτη
Του μεγάλου χρόνου.
Ένας Ωραίος Θάνατος
Μας ταίριαζε.
Η ανθρωπότητα
Αιώνια θα καταριέται
Τους ανόσιους εραστές
Κι οι Ερινύες
Δεν θα τους αφήσουν
Σε ησυχία.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ-ΧΟΡΟΣ

Ένας Ωραίος Θάνατος

ΗΛΕΚΤΡΑ – οπτασία –

Αχ!! αδερφέ μου
Ψυχή της ψυχής μου









Πάει τέλειωσε
Μόνο εσένα είχα
Έπαιρνα κουράγιο
Απ’ την προσμονή σου.
Ορέστη μου
Ήλιε φωτεινέ
Ρόδο αμάραντο
Που με παρηγορούσες
Στα χρόνια
Της μεγάλης λύπης.
Τώρα το μαύρο σκοτάδι
Του θανάτου
Περιβάλλει την άδολη ψυχή μου.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ-ΧΟΡΟΣ

Ένας Ωραίος Θάνατος

ΟΡΕΣΤΗΣ

Ηλέκτρα
Ηλέκτρα μου
Καρδιά μου
Έγινες φωτεινό αστέρι
Στον ουρανό.
Άδικο θάνατο είχες
Σε έσφαξαν
Οι ανόσιοι εραστές.
Τα έβαλες με τα τέρατα
Τα έβαλες με τη μαύρη
Τυραννία.
Αχ!! ψυχή μου
Παντού σκότος
Κι ο πόνος Αβάσταχτος.
103 εδώ








ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ- ΧΟΡΟΣ

Η μαύρη Η Τυραννία

ΧΟΡΟΣ

Το άνοιγμα του Πανχρόνου

ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑ

Αχ!! η δόλια η μάνα
Τι έκανα
Σκότωσα τα παιδιά μου
Το θεϊκό Ορέστη
Και την αδάμαστη Ηλέκτρα
με τα Ίδια μου τα χέρια.
Μια άθλια
Παιδοκτόνος είμαι.
Το ίδιο τέλος
Θα έχω
με το έγκλημα
Που έκανα.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ-ΧΟΡΟΣ

Ιδού η ανόσια
Παιδοκτόνος

ΑΙΓΙΣΘΟΣ

Η εξουσία είναι αδυσώπητη
Θέλει πράξεις
Κι όχι λόγια.
Η τιμωρία ήταν δίκαιη.
Οι διαβολικοί Συνωμότες
104 εδώ







Οι τρομεροί στασιαστές
Έπρεπε να πεθάνουν
Έπρεπε να δεχτούν
Το καθεστώς .
Έμαθαν καλά
Το μάθημα τους
Τη σκληρή αλήθεια.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ- ΧΟΡΟΣ

Ιδού
Ο αιμοσταγής  ΤΥΡΑΝΝΟΣ


                    ΔΙΟΣΚΟΥΡΟΙ……………………..

                 Κάστορας και Πολυδεύκης
                     Από μηχανής Θεοί


ΔΙΟΣΚΟΥΡΟΙ ΜΑΖΙ

Είμαστε οι αδερφοί
Της μητέρας σας
Ο Κάστορας κι ο Πολυδεύκης
Κι αυτό που
Έχουμε να πούμε
Είναι πως οι Μαντείες
Του Απόλλωνα
Δεν είναι αληθινές……………………………

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

Οι χρησμοί
Του Απόλλωνα
106 εδώ







ΔΙΟΣΚΟΥΡΟΙ

Ορέστη, Ηλέκτρα
Αγαπημένα μου
Παιδιά
Που σας σκότωσε
Η έρμη η μάνα σας
Η φοβερή Κλυταιμνήστρα.
Το φαντασιακό
Δικαστήριο
του Πανχρόνου
θα σας δικαιώσει

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

Το φαντασιακό
Δικαστήριο
Του Πανχρόνου

ΧΟΡΟΣ

Θα σας δικαιώσει
Το Δικαστήριο
Του Πανχρόνου

ΔΙΟΣΚΟΥΡΟΙ

Ελεύθεροι
Θα ζήσετε
Στην Πάν- πόλη
Της Αθήνας

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ
106 εδώ









Η Παν- πόλη
Της Αθήνας

ΔΙΟΣΚΟΥΡΟΙ……………………

Ταξιδευτές  του φωτός
Θα επιστρέφετε
Στην Πανχρονούπολη
Της θεάς Αθηνάς
ΝΙΚΗΤΈΣ και τροπαιούχοι…………….

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

Η Πανχρονική
Αθήνα

ΧΟΡΟΣ

Γιατί δεν
Προλάβατε
Το κακό

ΔΙΟΣΚΟΥΡΟΙ

Η Μοίρα
Κι η Ανάγκη
Δεν άφησαν
Τα γεγονότα
Έπρεπε να γίνουν
Όπως έγιναν.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

Η Μοίρα
Κι η Ανάγκη
107 εδώ







ΟΡΕΣΤΗΣ - οπτασία-

Ηλέκτρα
Μόλις σε βρήκα
Σ’ έχασα.
Τώρα ταξιδιώτες
Του φωτός
Ακολουθούμε
Τους κύκλους
Των άστρων

ΧΟΡΟΣ

Οι κύκλοι τ’ ουρανού
Δουλεύουν
Νύχτα – Μέρα

ΗΛΕΚΤΡΑ – οπτασία –

Ακριβέ μου
Ορέστη
Πόσο σ’ έχω
Ήδη νοσταλγήσει.
Αχ!!  Ίσως ποτέ
Να μην σε συναντήσω
Ίσως ποτέ
Να μην αισθανθώ
Την αύρα
Της πάναγνης
Ψυχής σου.

ΔΙΟΣΚΟΥΡΟΙ

Κανένας
Δεν πρέπει
108 εδώ







Να πράττει
Το άδικο.
Εμείς βοηθάμε
Αυτούς που
Αγάπησαν το Δίκαιο
στη ζωή.


  ΕΠΩΔΟΣ ………………….

ΟΙ κύκλοι τ’ ουρανού
Καθορίζουν
Τη Μοίρα
Των ανθρώπων.
Κινούν το είναι
Και το γίγνεσθαι
Κι απροσδόκητα
Το Χρόνο.
-      Αυτό – που έρχεται
Είναι -Άναρχο-
Έχει όμως
Τέλος κι Αρχή
Που τελειώνουν
Μέσα στο -Ατελεύτητο-
ΑΥΤΉ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

Αυτή είναι
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Του ΠΑΝΧΡΟΝΟΥ……………………….

ΧΟΡΟΣ
109 εδώ









Αυτή είναι
Η ΠΑΝΧΡΟΝΙΚΗ
ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΙΚΗ ….. …………………..

                                Α – ΠΡΩΤΟ ΤΕΛΟΣ
                                ………………………..

                                    ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ


ΗΛΕΚΤΡΑ Α  -  οπτασία-

Ζω το θάνατο
Του θανάτου
Ζω το φωτεινό
Μεταθάνατο

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

Το άνοιγμα
Το άνοιγμα

ΗΛΕΚΤΡΑ Β

Ζω την αθανασία
Της ψυχής
Που αποκαλύπτει
Την τραγωδία
Του κόσμου

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

Η ΤΡΑΓΩΔΊΑ
ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
110 εδώ








ΗΛΕΚΤΡΑ Α

Παίζουμε
Το παιχνίδι
Που είναι
Απ’ τα πριν
Χαμένο.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

Το ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Του κόσμου

ΗΛΕΚΤΡΑ Β

Η δύναμη
Του ανθρώπου
Είναι η ανθρωπιά του.
Ο Δαίμων
Μαρτυρεί
Τα πάθη του.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

Ο Δαίμων
Του ανθρώπου

ΗΛΕΚΤΡΑ Α

Το τραγούδι
Της Αιώνιας Χαράς
Το τραγούδι
Της Αιώνιας Επιστροφής
Στην Ιθάκη.









ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

Ο ΠΛΑΝΗΤΙΚΟΣ
ΝΟΣΤΟΣ

ΗΛΕΚΤΡΑ Β

Το φως
Είναι άνοιγμα.
Η Μοίρα
Του ανθρώπου

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

Το άνοιγμα
Το ΑΝΟΙΓΜΑ


                     
                           ΧΟΡΙΚΑ ΤΗΣ ΙΘΑΚΗΣ

                                      Ιερή γη
                                        Της
                                      Ιθάκης

                                          γ


Εν τω γίγνεσθαι
είσαι
ο κόσμος
και δημιουργείς
το χρόνο

τους ευωδιαστούς ελαιώνες
που βουίζει ο αέρας







της Σιωπής
ανάμεσα από
τα ασημένια φύλλα.

Τη μεγάλη δόξα
Των αμπελιών
Που μας χαρίζουν
Μεθυστικά κρασιά
Δέχεσαι
Κρυστάλλινα νερά
Πηγής παρθένου
Που πηγάζουν
Απ’ τα αόρατα έγκατα
Της γης σου.

Μοσχοβολάς εξαίσια
Αρώματα λουλουδιών
Γεμάτα με τη χαρά
Της Άνοιξης

Γεννάς τη μεγάλη Νύχτα
Που κατοικούν οι Ερινύες
Στα βάθη σου
Ζουν οι θεές
Που υφαίνουν ατέρμονα
Τη Μοίρα των ανθρώπων.


Χώρος
Προνομιακής κατοικίας 
Των νεκρών

Στρατιές ολόκληρες
Ο κόσμος των πεθαμένων









Που αναπαύονται
Στους Αιώνες των Αιώνων

    Νήσος τις ΕΣΤΙ
    Νήσος τις ΕΣΤΙ